Laatste weken!

12 juli 2017 - Valencia, Spanje

De 10 weken zitten erop! Ik wacht nu op mijn vlucht naar Rotterdam, en dan weer lekker naar huis!

De laatste weken van mijn stage waren vrij rustig, heb niet meer echt gewerkt. Ik was vooral de middagen met Mateo en bracht hem naar school etc. zo had ik wat meer vrije tijd.

Het laatste weekend hier ben ik met een au pair uit Engeland naar een festival geweest. Zodat ik mijn stage goed af kon sluiten. Helaas is mijn geliefde telefoon wel gestolen maar dat mocht de pret niet drukken want het was een super leuke dag!

Ik ben Dinsdag nog wel naar het bedrijf geweest om de laatste dingetjes af te maken en te mailen.

Afscheid nemen was toch wel iets moeilijker dan gedacht. Toch wel raar om na 10 weken alles hier achter te moeten laten, maar gelukkig mag ik altijd terug komen!

Dus dit is mijn laatste reisblog, hoop dat school het goedkeurt!

Helaas wel zonder foto's dit keer, want die staan op mijn telefoon en daar loopt nu iemand anders mee rond..

xx

1. Frans:
    12 juli 2017
    Das wel balen van je telefoon maar......nu kan er ook een nieuwe komen! Ik heb leuke verhalen gelezen en denk dat het voor jou een mooie ervaring is geweest. Persoonlijk zou ik nu niet instappen. Het regent hier de hele dag. Beter even je vlucht cancelen!
  2. Nicolle Drost:
    18 juli 2017
    Ha Eva, welkom thuis, hopelijk geniet je na deze zomer van een bijzondere stageperiode!
    Groets
    Nicolle