(Week 7)

29 juni 2017 - Alaquàs, Spanje

Op mijn stagebedrijf werk de laatste tijd veel op kantoor, meestal aan mijn schoolopdrachten. Verder niet veel bijzonderheden.

Woensdagavond na wat uurtjes vertraging kwamen mama en Eric eindelijk aan in Valencia. Ik had de dag erna vrij gekregen zodat we s'avonds uit eten konden en ik een nachtje in het appartement van mams en Eer kon logeren. Zij verblijven in Campanar, 15 minuutjes rijden vanaf mijn huis.

Als bedankje aan het gezin waar ik verblijf hebben mama en Eric een Ajax tenue voor Mateo meegenomen. Die heb ik Donderdagavond aan hem gegeven. Hij wilde het shirt gelijk aan houden en is er ontzettend blij mee!

Cadeau voor Mateo

Vrijdag nog een dagje werken en er was alweer een week voorbij. Het weekend ben ik naar mijn ouders geweest.

De ochtenden en middagen lagen we meestal aan het zwembad. Aan het begin van de avond, als de temperatuur wat gedaald was gingen we de stad in, daar hebben we vooral lekker gegeten en drankjes gedaan.

De stad blijft mooi en we zien ook steeds weer nieuwe dingen. Mam en Eer vertrokken woensdag weer naar Nederland. Gelukkig hebben we dinsdagavond mijn verjaardag nog kunnen vieren en hebben we lekker tapas gegeten in ons lievelingsrestaurant in de stad.

Verjaardag vieren!

Ik ben hier nu nog maar 2 weekjes, de tijd is ontzettend snel gegaan. Aan de ene kant wil ik  graag naar huis om iedereen weer te zien, maar aan de andere kant heb ik het hier ook zo erg naar mijn zin dat ik het jammer vind dat de tijd er al bijna op zit. Eigenlijk heb ik voor 10 weken een nieuwe familie gehad en het voelt best raar omdat ineens weer allemaal achter te moeten laten.

De laatste 2 weken wordt extra genieten!

xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cees Heemskerk:
    29 juni 2017
    Eva de tijd gaat snel, bruin terug naar Holland over 14 dagen. Ook heb je een leuke tijd gehad op je logeeradres met voor jou een nieuwe fam., en samen met de bezoeken van de ouders, Eric en Danielle heb jij iedereen laten zien hoe sterk je ben. En natuurlijk niet te vergeten je stage. Fantastisch.
  2. Kim van Wingerden:
    30 juni 2017
    Bijnaaaaaaaa home!
    Can't wait hihi
  3. Nicolle Drost:
    7 juli 2017
    Eva, wat een geweldige ervaring is dit!
    Je doet goed!
    Knap hoor.